Часа
  • 0
  • 0
Минути
  • 0
  • 0
Секунди
  • 0
  • 0
Пазарувай с до -80% намаление

Често задавани въпроси

Пазарувай онлайн 24/7

Нови ли са продуктите, които продаваме?

Всички изложени продукти в онлайн магазин OneMoreTrend.BG са чисто НОВИ, неупотребявани и в оригиналната си опаковка.

Мога ли да заменя или върна поръчката си?

Всяка една закупена стока от онлайн магазин OneMoreTrend.BG може да бъде заменена или върната в законоустановения срок от 14 дни.

За целта стоката не трябва да е употребявана и със запазен търговски вид с опаковката, кутията или пликът, в който е получена. В случай, че тези условия не са спазени, OneMoreTrend.BG си запазва правото да не приеме върнатата стока. Продукти подлежащи на връщане са такива, които не се характеризират като долна част и не са преминали никаква допълнителна обработка от страна на клиента /гладене, пране, рязане и други действия нарушаващи цялостта на продукта, както и премахване на съпътстващите продукта оригинални етикети, стикери, без следи от парфюми, дезодорант, ролон и други аромати/. При връщане на стоката клиентът има право да поиска възстановяване на сумата или замяна на стоката.

Как и кога се доставят поръчаните продукти?

Всички пратки се доставят с куриерска фирма Еконт до адрес или конкретен офис, удобен за клиента.

В случай, че дадена стока не е налична, OneMoreTrend.BG запазва правото си да удължи срока на доставка и да променя цената, като предварително уведомява клиента.

За повече информация прочетете страницата: "ДОСТАВКА".

Как и кога се заплащат продуктите, които съм поръчал?

Плащането на стоки, закупени от нашия магазин става чрез наложен платеж в момента на доставката, по банков път или онлайн с дебитна/кредитна карта. Транзакцията се извършва от myPOS. Магазин за дрехи OneMoreTrend.BG няма достъп до данните за вашата дебитна/кредитна карта.

Може ли поръчката ми да бъде отказана?

Да, поръчката Ви може да бъде отказана, в случай че избраната от вас стока не е налична и нашите колеги немогат да предложат алтернативна.

Издавате ли фактури? Регистрирани ли сте по ЗДДС?

Издаваме фактури и сме регистрирани по ЗДДС.

В цената на продуктите включено ли е ДДС?

Да. В цената на всички продукти е включено ДДС.

Какви права имам като потребител?

Всички потребители ползват протекцията на закона за защита на потребителите (ЗЗП). На този адрес: http://www.kzp.bg/ можете да намерите подробна информация.

Онлайн чат
Офлайн
Телефон
Адрес
Работно време
  • Понеделник до петък: 08:00 - 18:00
  • Събота: почивен ден
  • Неделя: почивен ден
Банкова сметка
  • Банка ДСК
  • IBAN: BG77STSA93000028753384
  • BIC: STSABGSF

ТОП марки